Regulamentul de participare

Regulament participare “Mireasa Made in Ro” 

  1. Informatii generale

Evenimentul “Mireasa Made in Ro” este gandit in jurul conceptului de targ creativ, ducand notiunea de targ pentru nunti catre o zona a autenticitatii romanesti, cu accent pe creatie si concept.

Astfel, vizitatorii “Mireasa Made in Ro” isi intalnesc creatorii intr-un context cu o tematica bine stabilita, nefiind un targ cu segmente mixte de interes, crescand astfel vizibilitatea pentru brandurile la inceput de drum si punand in valoare prezenta in offline a brandurilor deja cunoscute in online.

Datele de desfasurare: 8 – 9 februarie 2020, in cadrul Sheraton Bucharest (Calea Dorobantilor nr 5-7, Bucuresti), in intervalul 11:00 – 20:00.

Organizator: Ancolette Design SRL, CUI 38741885, J23/271/2018 – contact@targcreativ.ro, denumita in continuare “organizator”. Prezentul regulament de participare tine loc de contract incheiat intre organizator si expozantul selectat, pana la semnarea propriu – zisa a contractului in forma fizica.

  1. Etapa de inscriere si selectie

Primul pas pentru a participa ca expozant in cadrul “Mireasa Made in Ro” este completarea formularului de inscriere . Fiecare doritor inscris va fi anuntat pe email daca a fost selectat.

In selectarea participantilor, se vor avea in vedere aspecte precum:

  • categoriile de produse/servicii prezentate sa fie potrivite pentru tematica nuntii; se pot lua iau in considerare si produse conexe (ex: sunt acceptate si rochii de ocazie/de seara, nu doar rochii de mireasa)
  • autenticitatea, conceptul si povestea brandului
  • potentialul comercial transpus din online in offline
  • prezenta activa pe conturile de facebook/instagram
  • modul de prezentare a produselor, fotografii de calitate care le pun in valoare

Decizia de selectie nu este limitata la aceste criterii, organizatorul rezervandu-si dreptul de a accepta/refuza participarea oricarui aplicant, pe orice criteriu.

Dupa confirmarea inscrierii, in cadrul postarilor pe conturile de social media, organizatorul va folosi pentru promovarea produselor si a brandului, imaginile primite prin intermediul formularului de inscriere. Dupa caz, ii poate solicita participantului alte fotografii, care sa ii puna mai bine in valoare produsele.

Pentru toate materialele transmise catre organizator, participantul declara ca detine drepturile de autor sau de folosinta asupra acestora; organizatorul nu poate fi tras la raspundere pentru o eventuala incalcare a acestor drepturi.

  1. Taxa de participare

Plata taxei de participare este cea care garanteaza inscrierea ca si expozant in cadrul “Mireasa Made in Ro” .

Pretul pachetelor este exprimat in lei si este in functie de suprafata dorita si serviciile suplimentare alese. Termenul de plata este de 48h de la primirea emailului in care se confirma faptul ca ai fost selectat ca si expozant.

Plata se face prin transfer bancar, pe baza facturii transmise de catre organizator.
Daca doi expozanti solicita sa imparta acelasi stand, locul se considera confirmat printr-o plata unica.

In cazul in care expozantul doreste sa se retraga de la participarea la eveniment, sumele platite nu se returneaza de catre organizator, cu exceptia situatiilor incadrate de legislatia in vigoare drept caz de forta majora. In aceasta situatie, expozantului i se ofera posibilitatea de a ceda participarea sa altuiva, cu conditia ca noul doritor sa treaca prin acelasi proces de selectie.

  1. Spatiul alocat si servicii suplimentare

Spatiu expunere

Spatiul de expunere poate avea 3 dimensiuni:

1) 2.25 mp (1.5m x 1.5m)

2) 5 mp ( 3.3m x 1.5m)

3) 10 mp (5m x 2m / 4 x 2.5)

Dimensiunea laturilor mai poate fi adaptata in functie de necesitate si de aranjarea in spatiu, pastrandu-se suprafata totala.
Ca si mobilier, participantul poate veni cu mobilier propriu sau poate opta pentru mobilier existent, alocat in limita disponibilitatii. Mobilierul ce poate fi pus la dispozitie consta in mese de dimensiunea 120cm x 75cm sau 180cm x 75cm (aceasta  masa se poate folosi doar pentru standurile de 5mp si 10 mp). Sunt incluse si 1-2 scaune, in functie de necesitate.

Pozitionarea in spatiu a fiecarui stand ramane la latitudinea organizatorului, in functie de aspectul general al spatiului, de categoriile de produse prezentate sau alte criterii necesare pentru un bun aspect general si o buna desfasurare a evenimentului.

Promovare, expunere roll-up

Suplimentar spatiului alocat, fiecare participant are inclusa in pachet si promvoarea dedicata brandului pe pagina evenimentului, alaturi de paginile de facebook si instagram ale organizatorului. Promovarea va fi timp de o luna, cu 30 zile inainte de eveniment, fiind diferita de postarile anterioare / ocazionale care anunta prezenta la eveniment a participantului / expunerea produselor sale.
De asemenea, organizatorul are dreptul de a realiza postari sau articole in scopul promovarii evenimentului si a produselor participantilor, folosind fotografiile primite si informatiile publice disponibile pe canalele de promovare ale participantilor.

Participantii care opteaza pentru pachetul ce include spatiu de 10mp au inclus si spatiu alocat pentru expunere roll-up in zona de intrare si primire vizitatori. Roll-up-ul poate avea latimea maxima de 1.2m.

  1. Prezenta la stand si conditii comercializare
  • prezenta la stand este obligatorie in ambele zile ale evenimentului, in intervalul 10:00 – 20:00, fiind interzisa strangerea standului inainte de finalizarea evenimentului.
  • produsele expuse pot fi doar din categoria celor transmise la inscriere; daca, pana la data evenimentului, participantul identifica o noua categorie de produse, acest lucru trebuie comunicat organizatorului in vederea aprobarii.
  • se pot expune doar produse realizate si promovate sub brandul propriu
  • in cazul in care exista mobilier propriu, e necesar ca aspectul standului sa fie in tematica evenimentului
  • expozantul este responsabil de pastrarea spatiului alocat si predarea mobilierului pus la dispozitie in aceeasi stare in care le-a primit; in caz de deteriorare, expozantul va suporta despagubirile la valoarea stabilita de catre Sheraton Bucharest.
  • amenajarea standului se va face fie in seara anterioara evenimentului, fie in ziua evenimentului, cu conditia ca standul sa fie amenajat inainte de inceperea programului. Orele disponibile pentru acces in locatie vor fi comunicate de catre organizator in apropierea evenimentului.
  • Strangerea standului se va face duminica seara, dupa ora de incheiere a evenimentului.
  • nu se vor folosi surse de lumina foarte puternice care sa deranjeze vizitatorii /ceilalti participanti si nici surse de sunet suplimentare celor existente in locatie.
  • expozantul este singurul responsabil de indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare privind expunerea si comercializarea produselor sale, aici incluzand dar fara a se limita la: formele legale, documente necesare, obligatii si instrumente fiscale etc. Organizatorul nu poate fi tras la raspundere pentru nimic ce are legatura cu acest subiect, prezenta la eveniment, expunerea si comercializarea produselor facandu-se cu raspunderea expozantului.
  • locatia are sistem video de supraveghere; organizatorul nu este responsabil de paza produselor lasate in locatie pe parcursul evenimentului sau in timpul organizarii/strangerii standurilor.
  1. Protectia datelor cu caracter personal

Datele pe care organizatorul le colecteaza si prelucreaza sunt doar cele transmise voluntar de catre doritori, prin completarea formularului de inscriere.

Ele vor fi folosite astfel:

  • pentru a te informa cu privire la acceptarea ca si expozant
  • pentru a te tine la curent cu tot ce tine de pregatirea, organizarea si desfasurarea evenimentului
  • pentru intocmirea documentelor contabile – ex: factura
  • pentru a te tine la curent cu evenimente viitoare

Nefurnizarea acestor date face imposibila participarea la eveniment.

Prin completarea si transmiterea formularului de inscriere, iti dai acordul pentru prelucrarea de catre organizator a acestor date, in scopurile mentionate mai sus.

Informatiile prezentate in acest regulament fac parte din contractul ce se va semna intre organizator si expozant si se considera citite, intelese si acceptate odata cu transmiterea aplicatiei prin intermediul formularului de inscriere.